ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 

گفتم خسته ام!

گفتی: از رحمت خدا ناامید نشو!(زمر:53)

 

 

گفتم:غیر از تو کسی ندارم.

گفتی: ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم!(ق:16)

گفتم: انگار منو فراموش کردی!

گفتی: منو یاد کنید تا بیاد شما باشم!(بقره:152)


گفتم: دلم گرفته!

گفتی: باید به فضل و رحمت خدا شاد باشند!(یونس:58)


گفتم: توکلت علی الله!

گفتی: اونایی که توکل می کنند رو دوست دارم!(آل عمران : 159)


گفتم: دوست دارم منو ببخشی!

گفتی: از خدا بخواهید ببخشدتون. بعد توبه کنید!(نور:22)

گفتم: با این همه گناه........چکار می تونم بکنم؟

گفتی: مگه نمی دونید که خداست که توبه بنده هاش رو قبول می کنه!(توبه:104)


گفتم: روی توبه ندارم!

گفتی: خدا عزیزه و دانا، او امرزنده گناهه و پذیرنده توبه!(غافر:2-3)


گفتم: با این همه گناه، از کدوم توبه کنم؟

گفتی: خدا همه گناه ها رو می بخشه!(زمر:53)

گفتم: یعنی بازم بیام، باز منو می بخشی؟

گفتی: بجز خدا کیه که گناه ببخشه؟(آل عمران:135)

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک!

گفتی: خدا برای بنده اش کافی نیست؟(زمر:36)

  

 

 

 

منبع: مجله خانه خوبان، ش 39 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت22:35---30 مرداد 1391
خداوند شما را در پناه امام زمان علیه السلام حفظ کند . عکس پروفایلتان را مشاهده کردم بسیار زیباست . نام سایتی که منظورتان سایت حل شبهات اگر باشد اسمش :
http://valiasr-aj.com/


یه بچه شیعه
ساعت16:40---29 مرداد 1391
سلام عزیز.
ببخشید که دیر جواب میدم.
راستش به اینجا خیلی عادت ندارم.
بیشتر تو بلاگفا میگردیم.
انشاالله نماز روزت هم قبول.
عیدت هم مبارک


الف م
ساعت11:47---29 مرداد 1391
سلام بر بنده خوبه خدا عیدتون مبارک
با عید رمضان بروزم و منتظر حضورتونم . یه پست خوشمزه [چشمک]
التماس دعا


ebrahimi
ساعت13:13---28 مرداد 1391
با سلام و احترام
از اينكه لطف فرموديد و از وب بنده ديدن فرموديد كمال تشكر رو دارم و همينطور از اينكه محبت نموديد و وب بنده رو لينك كرديد نيز سپاسگذارم. وب بسيار زيبايي داريد اگر اجازه بفرماييد بنده هم وب شما رو لينك كنم . اميدوارم مطالب وبهاي همگي دوست داران امام عصر ( ارواحنا فداء ) مورد توجه و پسند عزيز زهرا(س) قرار بگيره . انشاء الله


امین.(بنده خدا)
ساعت17:55---27 مرداد 1391
سلام. فقیر جان. من از وبلاگ کاش عصر ظهور را درک کنیم هستم. از اینکه به ما سرمی زنی ممنونم. وب خوبی داری. راستی چرا گفته بودی باید صبح وبتون رو بخونم

سید مهدی رضوی
ساعت6:03---27 مرداد 1391
سلام همسنگر گرامی خدا قوت
خبری از شما نداریم به ما هم که سر نمزنید یا اگه سری هم میزنید رد پای از شما در وب ما نیست
یا علی مدد


بهاره
ساعت0:05---27 مرداد 1391
باشه پس دیگه شعار ندین موفق باشین خدانگهدار/

علی
ساعت23:02---26 مرداد 1391
خداوند همه ی ما را بیامرزد . یا علی التماس دعا

ميثم
ساعت14:15---26 مرداد 1391
بله ديگه

بی وفا
ساعت3:50---26 مرداد 1391
وظیفه بود

ali
ساعت2:41---26 مرداد 1391
سلام علیکم خداوند شما را انشالله زیر سایه ی امام زمان علیه السلام حفظ کند و انشالله عاقبت بخیر باشید . ما را هم از دعای خیرتان فراموش نکنید.

بی وفا
ساعت16:54---25 مرداد 1391
سلام
امشب به روایتی شب قدر شاید باشد پس این شب را هم مانند شبهای 19و21و23 قدر بدانیم و دعاگویی یکدیگر باشیم.
ما را به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحر خیز که صاحب نفسانند


بی وفا
ساعت1:37---25 مرداد 1391
آره خوبه
ولی قبلی به نظرم بهتر بود عکس آقا با لبخند پدر مانندش برای همه ما!!!خیلی زیبا بود


ميثم
ساعت0:56---25 مرداد 1391
چشم دعا ميكنم.


الف م
ساعت10:05---21 مرداد 1391
سلام همسنگری طاعاتتون قبول زیبا بود
با این پست بروزم : می ترسم .....
منتظرتونم و التماس دعا


ميثم
ساعت15:31---20 مرداد 1391
جاجي من لينكت ميكنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
طبقه بندی: ماه های مبارکه  
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin